YEEEES

Nu har jag fått jobb i LKAB i sommar, anrikningsverket :D:DD:D är jätteglad! woho.

Har inte hänt så himla mycket på sistone, förutom att sommaren har kommit till Gällivare nu. I lördags så for jag och Marcus till deras stuga i Hamptjärn (vid Töre), Eva, Per och Andreas var där. Vi kom ut vid fyra tiden och så satt vi ute på altanen och solade och drack lite cider, sen käkade vi grillat, potatisgratäng, sallad, bröd, såser och det var så jäva gott :) Martina och Erik (Marcus mormor och morfar) kom förbi, de har stuga i Sikträsk ganska nära så vi käkade blåbärspaj och vaniljsås till efterrätt. Resten av kvällen läste jag Kalle Anka, kollade Rosa Pantern och åt godis och chips. På Söndagen for vi hem vid två tiden och sen for vi till min lillkusin Hanna som fyllde 4 år och fikade. Var en jättmysig helg.

Jag tycker att jag har varit jätteduktig idag, än så länge. Klev upp 06.45 och sen skola från 08.00-10.00 hem och så har jag tvättat hela dagen. Blev 6 maskiner, sen har jag diskat, stekt parisare och åt som lunch, vi ska äta korv och makaroner till middag så jag har redan skurit färdigt korven. Vill duscha men de hänger en massa tvätt på toan så det går inte :(  

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0