tisdag

Igår så satt jag, Veronica och Lisette och skrev på projektet och då ringde LKAB och hörde om jag kunde komma på arbetsintervju idag, såklart!!! Ringde och fixade arbetsintyg från iss, tidningen och vården. Sen efter skolan for jag och Marcus på stan och då köpte jag en jacka på intersport, en mintgrön blev det, köpte även en tröja som var på rea på jive. Sen käkade vi och jag tog en skinkrulle och så förbi mamma och dem och sen till Veronica och Daniel. Kom hem och duschade och fixade håret färdigt sen kollade vi 3 avsnitt lost och sov.

Idag klev jag upp vid kvart i sju och började fixa mig, var jättenervös. Var tvungen att skita två gånger :( Sen for jag till lkab och det gick jättebra, tyckte jag skötte mig väldigt bra ;P hehe. De skulle höra av sig i slutet av veckan eller så nästa vecka, hoppas att jag får. Isådanafall blir det till anrikningsverket :) Jag for hem och sen gick jag till skolan och så skulle vi skriva på projektet men vi var för lata så vi for och åt lunch på sibylla. haha. Sen tillbaka till skolan och så satt vi och skrev ända till halv fyra. Kom hem och skrev en handlingslista och när Marcus kom från jobbet gick vi och handlade. Jag lagade mat sen (lax och potatis) och Marcus diskade, teamwork.

Puss



Kommentarer
Postat av: evelina

jag hoppas verkligen att du får jobbet =) det är roligt att vara i anr, men varmt som tusan.

2010-05-13 @ 14:23:50
URL: http://qwaszx.blogg.se/
Postat av: eve

jo jag hörde det tidigare idag av syrran din :P man får gratulera, FAN vad roligt och rättvist =)

2010-05-17 @ 22:40:28
URL: http://qwaszx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0