plugg

Lillesyrran kom hit hon hade håltimme så hon fick följa med på affären så jag kunde handla. Sen tog vi med chokladbollar och saft och satt på balkongen en stund innan hon skulle tillbaka till skolan. Hon gick och jag började med maten, stekt palt (köpes palt) och bacon. Sen kom hon tillbaka och väntade på skjuts och hon hade fått sommarjobb till anrikningsverket, lite småkul. Men tror ju inte att vi kommer göra samma grejer precis :P haha. Marcus kom hem och vi käkade, så nu ska jag plugga lite kvartärgeologi. Har köpt två överstrykningspennor idag, gul och orange för att försöka motivera mig lite mer till pluggande och det funkade!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tror du att Michael Jackson lever? Jag har hittat två videoklipp som tyder på att han faktiskt lever fortfarande. Se inlägget på min blogg och kommentera gärna vad du tror och tycker.



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/lever-michael-jackson.html

2010-05-19 @ 17:19:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0