onsdag

Hejhopp.

Nu är vi äntligen färdig med rapporten till berganläggningstekniken, den blev 39 sidor!!!! Så nu förstår ni hur mycket tid vi verkligen lagt ner på dedära. Men vi ska kolla igenom den och då lär man ju hitta en massa grejer som behövs ändras, så sen efter ändringarna ska den skickas in till läraren. Vi har redovisning på Fredag men det är ju bara för läraren tror jag, så inte så farligt.

Idag blev jag upp vid tjugo över sju och igår hade jag somnat med blött hår så det stod åt alla håll och värsta krullet. Jag hatar mitt hår, ska visa bild snart. Sen fikade jag och så gick jag till skolan, vi satt till halv tolv och skrev. Kom hem och så har jag diskat, gud vad duktig jag är ;) Idag måste jag plugga, igår orkade jag inte. Så jag for förbi mamma och dem och hälsade på istället :) Skulle behöva gå på affären och handla, kanske gör det på ett tag.


Ful som stryk med glasögon och inget smink. Här var håret inte äns i närheten av hur det såg ut imorse och ni ser ju hur hemskt det är nu.


Måste lägga upp en fin bild också, ibland kan jag faktiskt vara duktig och orka fixa mig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0