måndag

Hejhopp.

Idag började dagen med att klockan ringde 07.00 var trött! usch för tidiga morgnar. Upp och klädde på mig, fikade, borstade tändera och satt linser. Vi höll på med projektet i Berganläggningsteknik idag i skolan fram till 13.00 sen fick det vara nog. Kom hem och såg att jag hade fått ett brev från bokus, en påminnelse på en bok jag inte betalat. Ringde upp dem, för jag har retunerat boken så då ska jag inte betala 400 spänn! Men det hade blivit något fel så de löste sig. Jag fixade mig lite, sorterade tvätt och så gick vi ner och startade två maskiner, gymmet i 40 minuter, startade två nya maskiner, gjorde mat (ungskorv och mos). Marcus farmor kom förbi i samma veva och så for hon och Marcus iväg hon skulle och göra ärenden :) Jag satt mig och läste lite bloggar, har just duschat och nu överväger jag på att skriva lite på ett arbete men har noll motivation.

Det får räcka så :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0