hejhopp

Jag och Marcus började kolla Lost igår, vi har ju följt den genom alla år. Men vi tänkte att vi skulle kolla om den från början, då man har hunnit glömma så himla mycket. Så vi hant väl kolla en 6 avsnitt då vi låg i soffan hela dagen, sen åt vi tacos igen, jag satt linser och vid halv åtta kom Lisette och hämtade mig och så for vi till Aitik för Stefan jobbade natt så han for runt och visade oss en massa där ute. Var riktigt kul, och så for vi och kollade dammen där Lisette ska vara i sommar. Åkte även truck för första gången det var en jättetrevlig tjej som körde, fyfan vad stora de är. Så jävla coolt :) och vilket lön också, ojoj. Kom hem från Aitik vid tolv och så kollade jag och Marcus två lostavsnitt till, hehe och sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi HALV TOLV... riktigt skönt att ligga och slappa i sängen hela morgonen, upp och duschade. Fikade, fönade håret och satt linser sen for vi till farmor och fikade och gav present, hon fyller år idag. 67 tror jag det är :) Har hunnit komma hem och inte gjort så mycket mer, vi ska äta på ett tag sen tänkte jag försäka vara lite flitig och plugga men återstår att se.



Här har ni en bild på en truck från google.

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0