Godmorgon

Nu har jag glömt att skriva igen ;D suck.

I tisdags när Marcus kom hem från Luleå så for vi och skjutsade hans kusin Erik och så skulle vi ta en mjukglass, men slutade med att alla tog kulglass. Sen for vi förbi Marcus föräldrar och lillebror och fikade kvällsfika. Sen förbi Bea och Thom och gav deras inflyttningspresent, därefter hem och sov.

I onsdags så skola sen gjorde vi lasagne, gott blev det. Sen minns jag inget mer

I torsdags så skola och sen hem och åt lasagnerester och så for vi på dollar och sen skjutsade Marcus mig till mamma och dem. Sen tog jag, amanda och johanna bilen till pappa, monica och albin. Var där i två timmar och gosade med sötalbin :) Sen tillbaka till mamma och dem och så hämtade marcus mig och då for vi på coop och handlade. Sen hem och kollade lite tv.

Igår så skola till tolv, sen hem och käkade lunch, till affären med Marcus (köpte köttfärs som var slut på coop), vilade i 1-1,5 timme. Duschade och började fixa mig, även fast jag fixade mig hela dagen så var jag ändå inte färdig sen till kvällen, hade inte sprayat håret eller bytt kläder. Linda, Ellen och Erik kom förbi en sväng och fikade lite och jag började skära grönsaker till tacosen. Vid halv åtta kom Bea och Thom och så käkade vi tacos och åt kladdkaka & grädde till efterrätt. Veronica, Daniel, Andrej, Johan och Anton kom och så sjöng vi singstar, lyssnade musik, drack, åt ost & kex och chips :) Jag tyckte det var en trevlig fredagskväll. Vi gick ner förbi Andrejs lägenhet, hans planlösning var mycket bättre än våran riktigt fin var hans lägenhet. Vi var där till tolv sen gick alla hem till sig och sov. Vaknade halv elva idag och är knappt nå bakis, riktigt skönt.

Idag får vi se vad som händer, vet inte om jag skulle göra lite skolarbete med Veronica.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0