nöjd

Jag är så jävla nöjd, klarade kvartärgeologin, woho! :) Nu är de bara berganläggningstekniken kvar att få veta, hoppas jag fixade den också.

Jag har inte gjort så mycket idag, skulle på gymmet men all motivation försvann så det blev ingenting med det. Har istället läst bloggar, legade back en 500 inlägg som jag nu tagit ikapp. haha, undra om man är lite besatt att läsa bloggar!?! Har just gjort iordning korven, vi skulle egentligen äta korvstroganoff (stavas de så) men då skulle man ha matlagninsgrädde vilket vi inte hade hemma så jag gjorde korv i ugn istället. Men senap och ost mellan skivorna. 

Marcus har träning 18.00 sen efter det så blir det att fara till mamma och gratta henne :) 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0