Nattblogg

Hejhå

Kom hem för en halvtimme sen, vid halv nio ringde Veronica och frågade om jag och Marcus ville följa med hon och Daniel och kolla på Hakkasfallet. Vi for iväg och när vi kom fram så var de en skylt som visade att det var 3 km kvar, så vi parkerade bilen och så började vi gå. Och vi gick och gick och kom aldrig fram kändes det som, så tillsist när vi var less så gick vi tillbaka. Det blev cirka 1 timmes promenad och inget fall fick vi se, hehe. Marcus blev utringd på jobb så vi släppte av honom vid Aitik sen for vi på Statoil. Jag köpte mjölk, dricka och statoilkorv, hade inte ätit på 9 timmar så började blir riktigt hungrig. Sen for vi hem, så nu sitter jag hära, tänkte läsa lite bloggar sen tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig.

Var och solade med A-k idag på Gunillasalongen, fyfan vad varmt det var!!!! Det bara brändes på vaderna och skuldrorna, var blöt i svett som en bassäng ungefär ;) Sen for vi och käkade på Manuella, hem och sen på stan med Lisette en sväng. Har hunnit vila två timmar idag också, trött tjej.



Googlade en bild på Hakkasfallet då jag aldrig varit där, så här får ni se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0