Heeej

Har inte haft tid att skriva, har haft tentor. Men nu äntligen är det över, så har sommarlov nu. Har inte hänt så mycket på sistone, jag har mest suttit och pluggat, gjorde tenta i måndags och tisdags.

Igår till idag så sov jag hos mamma och dem, Marcus är i Finland med jobbet så jag for dit och sov istället :) Jag och johanna har varit på gymmet idag i 1,5 timme var riktigt skönt fast jag var så himla opeppad. Sen gjorde viscones och åt, har hunnit vila också. For hem från dem vid halv sex-sex så nu har jag ätit lite och sorterat tvätt, har tvättstuga imorgon. Jag och Johanna tänkte träna imorgon också och sen blir det att fara till stugan, skönt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0