Grattis..

.. mamma på 43-års dagen :D

Här får ni en bild på oss



Kan ju berätta kort om min helg:

Fredag - Tvättade fyra maskiner, diskade och städade köket. Sen for jag och Johanna på gymmet i 1h, hem och duschade och sen plockade mamma upp oss och så for vi på dollar. Hem till dem och käkade sen for vi förbi morfar och Solveig och vidare till stugan. Kollade talang och senare gick vi och sov.

Lördag - Marcus kom ut till stugan, vi spelade kubb, grillade, for förbi Sara och Eriks stuga och tog en kubbmatch, bastade, kollade tv och sov.

Söndag - For hem vid tolv, vi städade i lägenheten, käkade, for förbi marcus föräldrar och lillebror och kollade på deras valp. Fyfan vad söt!!! :) Sen förbi coop och så hem och kollade lost.

Igår så var jag och Johanna på gymmet i 1h 20min sen for vi på stan och köpte present till mamma, hem till dem och kollade film och bakade kärleksmums och sen hämtade Marcus mig. Vi var förbi en snabbis till marcus familj och kollade valpen och tog en toalettrulle :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, du är söt! Tänk att jag oxå får vara med i din blogg! Kramis/mamma

2010-06-21 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0