Norge

GAH jag råkade trycka nånting så allt jag skrev försvann :( fan vad irriterande.

Eftersom jag glömt bort att jag har en blogg så får jag göra en kort resumé av de senaste dagarna.

I lördags så var de ju tvättstuga till två, sen kollade jag en film tonårsliv . Gick och promenerade med Lisette och hennes mosters två hundar, blev väl sisådär en timme. Resten av kvällen gjorde jag inte ett gjota kollade bara film och sådär och vid ett - halv två tiden kom min fyllis hem :)

I söndags så sov vi ut till halv elva, fikade, slappade och sen pluggade jag lite. Marcus lillebror Andreas kom förbi och käkade pizza som marcus hade gjort, sen diskade jag bort allt. Vi kollade en film, skitdålig var den. Sen for andreas hem och vi kollade lite tv och därefter blev de bädden.

Idag så hade vi skola till två nångång sen gick jag och Veronica hem till mig. Jag var så trött så jag somnade en timme, vid halv fem så for hon och jag gick och dushade. Har fönat och plattat håret, kollat förkväll och halv åtta hos mig. Ska snart packa de lilla som jag ska ha med och sen blir de att sova tidigt. Ska till Norge imorn klockan 05.30 med skolan och de blir att sova där en natt, så hotell.

Puss


en väldigt gammal bild, hehe.

Kommentarer
Postat av: eve

jo.. det är så himla frusterande =( jag har redan tagit ut redan nu att det inte blir något jobb. så jävla ledsen och besviken man blir, de vill ha kompetent personal men endå tar de inte in oss :/

2010-04-26 @ 20:53:10
URL: http://qwaszx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det känns ju ganska kört :( Vissa har väl redan blivit kontakatade om sommarjobb i LKAB!? Du och Veronica har ju erfarenhet också så helt sjukt om ni inte får. Jag har ju inte erfarenhet men vafan kompetens ska ju räcka. Därför man pluggar ju!!

2010-05-02 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0