lördag kväll

vart utgång igår, jag var lite i valet och kvalet. Men hade verkligen skit kul igår, en toppen kväll :)
vi började några stycken hos hanna och sen krogen. Avslutade kvällen vid kvart i två då jag och marcus gick och tog en pizza och sen promenerade vi hem till mig.






idag så sov vi till halv ett då lisette ringde och väckte mig typ, hon ringer alltid när jag sover. Fikade och så hade vi tänkt ta en promenad, men det var så fint väder så vi gick in och hämtade lite fika och sånt. Och så gick vi ut och bredde ut oss på en gräsplätt vid vårdcentralen och solade, mys. Sen hem till mig och fixade något käk, sen for vi till marcus och kollade film. For hem och gav katten lite mat och satte mig här. Ska snart fara på ett tag och hämta marcus och så ska vi köpa lite chips och bara mysa.

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0