tråkar

Tjabba, fick sånt himla sug efter att skriva ett inlägg. Inte för att jag har något speciellt på hjärtat, men bara för att. hehe
Kom inte ihåg sist vad jag skrev, men antar att det var innan jag flyttade iaf. Så nu vet ni det, jag har flyttat ihop med marcus i en trea i malmberget. trivs som fisken i vattnet. Men städning, tvättning, matlagning, diskning tar kolen på en samtidigt som man går skola. Marcus är skitduktig på att hjälpa till, tror nog att jag är den latare av oss två. Men haaaatar att städa!!!!

Har fått sommarjobb till vården, flottaren i sommar igen. Men tycker att de är helt sjukt, inte fan utbildar jag mig för att jobba inom vården på sommaren :( Hoppas verkligen att Aitik eller LKAB har nånting att erbjuda. Vill tjäna mycket pengar :)

Jag tråkar som ni kan se av rubriken.Väntar på att marcus ska komma hem, han har beredskap så då vart han utringd som alla andra dagar denhär veckan. Jag har just kollat en film, awake den var riktigt bra tyckte jag. Magen kurrar, jag är hungrig så blir väl att göra nån kvällsmacka strax när sällskapet kommer.

Det får räcka för denhär gången, puss på det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0