gymmet

hejhej :)
imorse började vi redan 08.15 och jag var så trött, man börjar bli bortskämd nu på sistione med all sovmorgon. Blev några snooze innan jag tog mig upp. Hade bara en lektion så slutade redan 09.45, woho. Hem och två bananer, böt om, och satt in linser sen gick jag på gymmet och tränade i en timme :) well done. Nu håller jag på att ladda upp bilder på facebook, meeeen det tar så länge. Ska läsa bloggar och sen diska undan disken, ska göra maten färdigt till fyra när mackan slutar så ska vi käka, carbonara :D Därefter blir de att simma med Sara, vet inte om a-k skulle hänga med har inte fått nå svar. Så idag blir de dubbel träning. Resten av kvällen ska jag nog ta de lugnt, får se om man orkar plugga något.

Igår så var ju jag och marcus på stan och såklart hittade jag ingen jacka :( vill typ ha en lila softshell jacka, men de verkar vara omöjligt att hitta. Letade lite jackor på nätet och hittade en svart som var fin, kanske blir att beställa den då. Vill inte betala hur mycket som helst då man är ganska fattig, men typ 1000 kronor är ju okej inte mer än de iaf. Efter de for vi förbi mamma och dem och hjälpte att sätta in en annons på blocket och hant även med en fika. Vi skulle ju på gymmet sen, men de blev 45 minuter promenad/jogging/intervaller ute istället.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0