Godis

Imorse var jag så jävla trött igen, usch en pina att ta sig upp. Hade en lektion och sen satt jag, Veronica och Lisette och skrev på Miljöledningen, vi blev nästan färdiga. Skönt. Kom hem vid två och la mig direkt på soffan och kollade lite tv och sen somande jag och sov till halv fem typ. Hehe var ju trött som sagt. Klev upp och gick på affären med Marcus och köpte lite gott till ikväll och sen for marcus till stugan. Käkade och sen har jag diskat, ska snart gå ner och dubbelchecka så de verkligen var imorn vi har tvättstuga. Skulle inte bli förvånad om Marcus bokat fel, höhö. Så imorgon klockan 07.00 startar tvättningen, så ingen sovmorgon imorn heller :( Ska sortera tvätten färdigt ikväll så slipper man börja på morgonen.

Nu tänkte jag lyssna lite musik och läsa igenom lite bloggar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0