Tjabba

Nu var de ett tag sen jag skrev, har inte haft ork eller tid. Det enda som kretsar i huvudet nu är tentorna. Det vart ingen 5:a i kemin utan en 4:a men de är ju super bra de också så :) Gjorde fysik 1 tenta i fredags och jag klarade den inte, de vet jag. Kändes jättebra (eller hyffsat bra) innan tentan, men sen gick de ändå åt skogen. Man blir så less, vart ska man få motivation ifrån till att börja plugga till fysik 3 tentan som jag har nu på fredag. Har inte gjort ett tal i helg, har tagit stopp direkt jag tänkt ta fram böckerna. Behöver verkligen en paus, man pluggar och pluggar och pluggar och så går de ändå inte. Jag fattar inte vad som krävs. Nu har jag iallafall tagit fram böckerna till fysik 3, har gjort några tal och tänkte gå och fortsätta räkna snart.  

Idag klev jag upp redan sju och skjutsade mamma till jobbet och sen kröp jag ner i sängen igen med marcus. Sov till halv tio, klev upp och körde lite med bilen innan den skulle in på besiktning, men den gick inte igenom. Sen for jag och marcus och tog en morgonfika på vetehatten, sen gick vi upp och kollade på bröstutställningen  :P Skjutsade hem marcus och sen for jag hem och satt mig framför datan.

Det får räcka för idag, hehe
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0