tisdag

Nu har jag just kommit innanför dörren. Idag vaknade jag och marcus vid tio, klev upp och fikade och jag fyllde i pappren om sommarjobb sen promenerade vi till malmberget och de var tungt kan jag lova. Jag vart då slut iallafall, helst när de hade kommit nysnö. Sen for vi förbi hans farmor och farfar för marcus skulle hämta matback, förbi skolan så jag kunde kopiera betygen, sen kommunhuset, ica så jag kunde handla parisare och hamburgare. Jag står för middagen idag, blir hamburgare, mos och bröd och mig för mig blir de parisare, mos och bröd. Hatar hamburgare det är så äckligt. Men innan jag ska börja med maten sen så ska jag och promenera med lisette och simba där vid halv tre. Hurtigt va? :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0