söndag

Det är helg och jag är redan vaken,  jag vaknade hur pigg som helst för en halvtimma sen så jag klev upp :) Idag blir de plugg, plugg och åter plugg. Skulle både behöva göra kemi och fysik men vi får se. Ihelg har de inte hänt så mycket, if fredags skola till halv tre, sen hem och stekte bacon och värmde palt, vilade lite, gjorde ytterst lite fysik, sen kollade jag let´s dance och snakes on the plane, marcus kom och så bädden sen. I lördags så vaknade jag vid 10, duschade, spelade lite tv-spel, gjorde lite kemi, fixade mig lite och så for jag till sara, vi handlade lite gott (snarare jag, de fick bli ben and jerry´s) och kolllade melodifestivalen och lite bilder och sådär. Sen hämtade jag marcus och vi for och tog en pizza och sen hem till mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0