söndag

hejhej, söndag idag och imorgon börjar skolan. Känns faktiskt inte alls så jobbigt, och det är ju skönt. Ihelg har det inte hänt mycket, har njutit av ledigheten verkligen :) Fredagen har jag ju redan skrivit, blev bara let´s dance på kvällen och lite annat tv-tittanden. Jag tyckte helt klart rätt person åkte ut, visst kitty är mycket mer ograciös men samtidigt så ska det ju vara underhållande och de var då inte linda för fem öre. Hon var så jävla boring, så då var de inte mer än rätt. Igår så var jag på stan en sväng med mamma och fredde, köpte marcus födelsedagspresent. Sen for vi till veronica och daniel i hakkas, sen till perre en snabbis, till min morbror och sussie och så hem sen. Duschade och fixade mig och sånt och sen kom marcus och hämtade mig, snurrade på stan en sväng och sen for vi hem till honom. Kollade en bilfilm typ, men den var skitbra :) Imorse så for marcus iväg på match men jag sov ända till tolv!!! Fikade och pratade lite med eva och sen skjutsade hon hem mig :) Vet inte alls vad som händer idag, har lust att träna men får se.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0