måndag

puh, har just kommit hem och gud vad jag fryser :/
vaknade innan tio nångång och de var en pina, var så jävla trött. Fikade och packade väskan sen for jag och lillesyrran på badet och tränade. Tränade i en och en halv timme, är jättenöjd. trodde inte att jag skulle palla så länge. Duschade och så gick vi på konsum så jag kunde handla en massa frukt. Sen for jag till stan och skulle käka med mickis, sara och sanna. Men då hade sofias kök redan stängt, md:s hade också stängt så de blev en fika på nyfiket. Käkade baguett och drack festis. Vi var även förbi fredrik en snabbis, hämtade mina saker som jag hade där sen nyår. Sen prommade jag hem. Tänkte käka en banan nu och läsa lite bloggar och sen blir de plugg. Jag skrev ett inlägg igår förrresten, men verkar inte ha publicerats :/

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0