kors i taket

två inlägg på en dag de är bra jobbat ;) Jag har så tråkigt, och inte det minsta trött är jag heller som man kan förstå. Blir iallafall stan imorn med sara, måste hitta nån bra födelsedags present till marcus. Han fyller ju år på måndag :) Har kollat en film på 6:an skorpion nånting hetten den, haha. Ska ta och göra mig en macka eller två. Det har inte gått så bra med mitt nyttiga liv än så länge, visst äter ju mindre onyttigt än tidigare. Men nå slinker de ner lite här och där. Skärpning! Har inte haft tid att träna heller, har ju bara blivit en gång. Men imorn ska jag ju med sara så det blir en bra början va?

Nu hade jag tänkt och försöka hinna träna mycket, innan nästa tentaperiod som är om kanske 2 månader eller nått. Fast då har jag ju min fysik tenta som jag hade tänkt försöka göra bort innan dess. Och så får man ju se sen om de blir nå omtentor från i veckan. Alltså de är sjukt svårt dehär. Läser ju teknisk kandidat, naturresursteknink. Men de är inte som högskoleingenjör dehär, för de är samma kurser som vi läste till öppen ingång civilingenjör. Fast bara tre år :) Men jag ska klara denhär utbildningen allstå, så är det bara. Hade varit så stolt över mig själv då.

Ska göra en macka nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0