kallt

Hej! Jag sitter i skolan och bara tare lugnt, väntar på att klockan ska bli elva så att badet öppnar. Tänkte fara och träna, de blir väl i 1.5-2 timmar :) Jag är så jävla peppad nu att träna, när jag vet att vi ska utomlands snart (4 månader typ) hahaha det är nog inte så snart men iallafall.  Jag och lisette har varit till gymnasiet och bett elisabeth om hjälp, hon är så himla snäll. Hjälpte oss jättemycket med kemin, men skulle låna en kemi bok B men glömde det :/ aja, deltentan är ju på torsdag hoppas jag klarar den. Blir att plugga lite senare  idag och så lite imorn också. Imorn har jag tandläkare, uhhh :( hatar att gå dit och jag ska ju rotfylla en tand. Så känns ju inte så jättekul. 

ihelg har jag då varit i stugan, vi kom dit först vid sex tiden på fredagen. Käkade grillad kyckling, potatissallad och macka. Sen kollade vi let´s dance och käkade chips, och jag ville inte att blondinbella skulle åka ut redan. Hon skulle ju absolut inte vinna, men tyckte att hon åkte ut för tidigt. sen sooov. Lördagen så fikade, skottade lite, pluggade, sen kom min moster och dem, grillade, kollade tv, sara och erik kom förbi och kollade in stugan så snackade med dem, sen sov. Söndagen så grillade och så kom marcus ut med skotern och sen åkte jag hem skoter med honom :)

Igår var jag och tränade i 80 minuter innan vi började skolan , sen hade jag kemi och sen hem. For på stan med mamma och fredde en snabbis, hämtade ut mitt paket från gojjan. dvs en kemibok. Hem och käkade och så gjorde lite kemi och sen for jag och åkte lite bil med marcus.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0