godkväll

Tjabba, nu har jag faktiskt en ursäkt till att jag inte bloggat. Jag och lisette for förra veckan till Luleå, vi skulle ju städa ur lägenheten för den skulle besiktas och så skulle vi ha seminarium på ekonomin. Seminariumet var lugnt, våran grupp behövde inte ens presentera, haha. Jag som var helt nervös innan, men vi bstämde att jesper och janis skulle presentera så jag hade sluppit iallafall :) Visst de är ju bra att öva på presentera muntligt, men bli så jävla nervös. Aja besiktning gick jättebra, han hade redan hunnit besikta den när vi kom och han tyckte att den var jättebra städat :)
Hela helgen och så nu i veckan har bara ägnats åt plugg, jag är så less. Och de är sååååå skönt att tentorna är bortgjorda. Både matten och eknonomin gick över förväntat, men vet ju ändå inte om jag klarar dem. Man får hoppas, då hade jag blivit överlycklig. Till matten hade jag ju inte nå bonuspoäng den där gången, inte vad jag vet iallafall så då blir det svårare :/  Men till ekonomin har jag sex bonuspoäng, tack vare johan som skrev hela rapporten typ. Han var verkligen skitduktig :)


jag från i somras


jag och mickis


jag och sara

Idag for jag och marcus och käkade lunch på linas, han bjöd mig för att han tyckte jag varit så duktig. Fast det var jag som ville bjuda. Men han är så söt så, love him :) Sen hade jag tänkt vila, inte ställa nån klocka utan bara sova tills jag vakna. Jag har blåsit på från vid fyra tiden till nu, helt sjukt. Men skönt kan jag lova. Har inga planer alls för helgen förrutom att jag ska umgås med sara, funderar på om jag ska ringa och höra om hon vill på stan med mig imorn och sen fara och träna på badet. Tyckte det lät väldigt bra.

men nu räcker det för idag, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0