2009 :)

Gott nytt år på er alla.
Alla skriver om nyårslöften hit och nyårslöften dit, jag minns inte ens om jag hade nå nyårslöften förra året. Men nu iår har jag ett, det är att jag ska äta nyttigare och börja träna. Just nu är jag så jävla pepp, på måndag startar mitt nya liv. Ska hinna gå ner 10 kilo till sommaren så är jag nöjd :)

Nyårsafton då - jag, lisette, mickis och fredrik käkade på manuella sen drog vi till honom och började dricka. Trillade in lite folk under kvällen, sen så for vi upp på harrys. Tolvslaget stod vi ute och kollade på alla raketer, vilken utsikt alltså. Gällivare är så jävla fint :) Trängdes med mickis i hennes jacka, sen när jag skulle gå in så halkade jag. Så nu har jag jätteont i armen, tyck synd om mig. Köpte drink och sen dansgolvet. Vi tog hem en taxi vid två, sen kom marcus och så sov vi. Jag var i prima form dagen därpå, som alltid. Men marcus mådde inte så bra, jag hade mest bara kul åt det ;) snäll flickvän som man är. B

Blir en kort sammanfattning av året 2008
*Tog körkortet (21 januari)
*Balen
*Studenten
*Två jobb hela sommaren
*Flytta till Luleå med min bästa kompis och började läsa till civilingenjör
*Nollningen :)
*Kolla min första luleå hockey match
*Kuggade på min första tenta
*Klarade min andra tenta
*Flytta hem igen och börja läsa till teknisk kanditat istället på distans

Mitt år 2008 har varit helt okej. Men jag känner på mig att 2009 kommer bli toppen .

Idag ska jag, marcus, amanda och johanna åka till luleå. Tänkta handla lite och så packa ihop alla min grejer och på söndag kommer mamma och fredde med släp och så kör vi hem allt. Det känns så jävla underbart, men samtidigt lite småtrist.

Har inga bilder på denhär datan, så de blev bara text. haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0