torsdag

Tjabba.
Idag mår jag bra, inge snorig och knappt ont i halsen. Hoppas nu att de inte var någon förkylning! Klev upp efter sju idag, duschade, sminkade och fixade mig lite, sen vart de att kolla igenom en sista gång innan kemi tentan. Kollade fysik föreläsning hemifrån på datan och sen hämtade veronica mig och så for vi till skolan. Gjorde kemi tenta och de kändes som att de gick riktigt bra faktiskt :) kan då med all säkerhet säga att jag klarade den, skönt. Hade fysikräkneövning och sen skickade vi in fysik rapporten som veronica hade fixat till. Efter de skjutsade veronica hem mig, käkade. Och har just varit med marcus och handlat lite som vi ska ta med till hans stuga, far dit imorn och är över helgen. Köpte förköp till bion på söndag också, män som hatar kvinnor. Hoppas att den är bra nu. Vi köpte ost och kex, popcorn (vilket jag vet inte är så nyttigt, men de får jag ändå äta), och kakor. De är väl okej att äta på en helg? inte allt för onyttigt.

här får ni en bild på handlingen. jag tycker att de behövs lite bilder :P



jag ska inte dricka nå dricka så att ni vet!

Ikväll ska vi till min mosters kille han fyller år. Sen har jag inte planerat så mycket mer.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0