tisdag

God morgon!
Det blir nästan bara morgon inlägg för mig, och nu tror ni väl att de är för att jag är morogonpigg. Men riktigt så är de ju inte, men det passar att skriva blogg när man är i skolan typ 40 minuter innan man börjar. haha. Nu är resan bokad, typ några veckor sent. Men de vart turkiet, på ett femstjärning hotell :) så jävla fint. Ska sätta upp nån bild sen på hotellet ska ni få se. Lisette och fredrik ska ju också dit, skoj. Då kan man fara ut med dem någon kväll och så. Fan vad jag längtar :)

Idag på schemat så blir de skola, sen hem och käka, fara och träna med johanna, duscha, plugga (om jag hinner), kolla grey´s.


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... skriver inlägg på bloggen från skolan! Är de så din skola funkar?! Kramis

2009-02-18 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0