söndag

hejhej, jag är så slut i armarna så de är helt sjukt. Vaknade idag igen vid 10 och legade och drog mig en stund, sen klev jag upp och duschade, rakade benen, satt hårinpackning, klepp tånglarna. haha såna grejer ni vet. Sen fikade och väntade bara på att klockan skulle bli ett så jag och johanna kunde fara och träna. Tränade i 1,5 timme, och idag gjorde jag lite styrketräning på armarna vilket jag annars aldrig brukar göra. Och nu är jag så slut, orkade knappt sminka mig nyss för jag var så trött i armarna, orkar bara hålla uppe dem i några sekunder. Jag har så otränade armar så det är sjukt och väldigt klen är jag i dem. Tog en snabb dusch av kroppen bara, käkat köttsoppa. Jag orkade inte fara och käka med marcus för jag var så jävla sugen på kötttsoppa så jag ville äta hemma istället.  Tog typ 2-3 portioner , så gott var det :) Och vet ni vad? Idag när jag vägde mig på badet efter att jag tränat så hade jag gått ned två kilo och nu är jag så glad. yeees . Väntar på marcus nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0