luleå

hejhej, är ju i luleå nu. Vi for hit i torsdags och det vart väldigt stressigt i slutet men vi hant. Hade fysik labb och det gick väldigt bra, labben var ju enkel. Det jobbiga är ju att skriva rapporten som ska in nästa vecka på torsdag,  Sen drog jag, veronica och lisette till johanna g eftersom hon fyller 20 :D grattis. hon hade lagat massa mat och fika, så duktig är hon. Vi käkade och fikade och sen for jag och lisette till lisettes släkting anita.Vi skulle få sova där, jättemysig lägenhet hade dem, och jättepratglad var hon :) sånt gillar man.

På fredagen så drog vi på stan, var inte på nått "handla humör" men de ändrades sen och jag fick med mig lite saker; två bh:ar och två trosor så jävla snygga var dem. Hoppas att marcus också tycker det ;) en tröja, ett par sommar skor, mascara, diadem och lite grejs till skolan. Vi käkade på max och sen till skolan för att ha labb i kemin, den gick också bra. Den rapporten ska in nästa vecka på fredag. Vi drog till storheden och sen skjutsade vi lisette till tågstationen. Vi drog hem till johanna och tog det lugnt ett tag, sen beställde vi mat och käkade och veronica och johanna började korka upp :) jag fick inte ens i mig en cider, hade fått nog sen förra helgen. Vi kollade film och sjöng singstar och somnade vi vid två.

Idag har de inte hänt mycket alls, har gjort ytterst lite kemi och nu sitter jag och ska läsa bloggar :) har varit dålig att uppdatera nu på sistone.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0