helg

fredag idag, vilket innebär helg. Och efter den här veckan så kommer man verkligen att njuta. I veckan har vi haft en deltenta i kemin och det kändes som att det gick bra, jag kommer då att klara den iallafall (min förra deltenta fick jag 17,5/20) men jag kommer få sämre än de på denhär. Sen har vi haft två rapporter som skulle in, en igår i fysik och en idag i kemi. Veronica har typ skrivit hela fysik rapporten, duktigt :) och jag och lisette skrev kemirapporten. Sen i veckan så fick vi veta vad vi fick på ekonomi tentan och jag klarade den, men inte matten. Men det känns så jävla bra, man blir så stolt över sig själv, och helst när jag typ inte pluggade ett skit. Kan inte fatta det :D Vi har gjort fyra tentor och jag har klarat två, men om jag klarar varannan så är jag nöjd för det är så svårt. Lisette och jesper klarade ju också, vad duktiga vi är ;)

Idag så skjutsade marcus mig till skolan en sväng, jag och lisette var tvungen att skicka om kemirapporten. Sen for jag och tränade med marcus på kupan. Det vart  cykling för mig i en timme. Sen hem och duschat och kollat en film med lillesyrran.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0