godmorgon

Godmorgon på er :) själv har jag vaknat redan 10, och av mig själv och inte av nån väckarklocka som ringde. Och nu känner jag mig så utvilad. Jahapp vad händer idag då, de är ju alla hjärtans dag och allt. Men jag och marcus ska "fira" det imorn istället för han ska på lagfest ikväll. Taskigt va? Alla vet ju att man ska vara med sin pojkvän/flickvän på alla hjärtans dag, det är en oskriven lag. Men nejnej inte han inte. Men snäll flickvän som jag är så får de väl gå för denhär gången ;) Men imorn hade vi tänkta antigen laga mat eller fara ut och käka, sen ta en promenad och kolla film och bara mysa. Jag tycker att det låter bra :)

Så idag hade jag tänkt att istället få  lite fysik gjort, låter inge vidare och det är de inte heller! :/

Här ska ni få ett citat från min gulliga lilasyrra. Det var för någon helg sen i stugan när vi satt och pratade om lågkonjunktur.

Amanda - Vad är lågkonjunktur?
Mamma - Det som de är nu.
Amanda - Jaha, kallt ute.

Guud vad kul det var då, haha :)
Här ska ni få en bild på henne (hon i flätor) och min andra lillesyrra.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0