fredag

tjingtjong. Hade ju ingen skola idag så är ledig, väldigt skönt. Jag vaknade vid halv tio och så har jag varit med lisette på stan, hade inte tänkt köpa något speciellt förrutom rostbiff som jag marcus aldrig fick med oss igår för att de var slut typ överallt. Men jag köpte en ögonskugga på halvapriset, typ blå är den. Men skitsnygg :) sen köpte jag en plopp till näsan, är så less på att ha ring. Har haft de i nått år nu. haha. Jag hittade världens snyggaste skor, precis såna som jag ville ha att ta med till turkiet när man ska ut på kvällarna :) Jag älskade dem iallafall. Men jag tog dem på öppet köp så jag har på mig till måndag. Tyckte att dem var lite vingliga när jag prövade på affären, men nu hemma tyckte jag att dem var bra. Så ska nog behålla dem :D







Nu har jag just tagit en dusch, ska packa ner lite kläder sen och bara vänta på att marcus ska sluta. Igår beställde jag från h&m, beställningen kommer först vecka 17. Tyckte de kändes lika att få allt i ett paket på en gång. Får hoppas allt sitter bra nu när de kommer sen :)

Puss



Kommentarer
Postat av: evelina

Vad snygg dem var =)

2009-03-01 @ 18:22:50
URL: http://qwaszx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0