fredag kväll

Hejhallå.
Var och tränade med johanna idag, det blev 70 minuter. Har tränat nu måndag, onsdag och idag den här veckan. Hade tänkt träna på söndag också, blir nog 70 minuter då med. Sen efter vi hade tränat så gick vi på pressbyrån och köpte varsin drickyoghurt. Kom hem och käkade tacos, har kollat let´s dance, kollar hjälp nu och väntar på att let´s dance ska börja igen. Jag har suttit och kollat på h&m och hittat massa jag ska beställa: solhatt, solbrillor, ballerina, fyra bikinisar, två jeans jackor, två linnen, shorts de blev över 2000. Men ska ju såklart inte ha 4 bikinisar utan hade tänkt prova och behålla två stycken om jag nu ens gillar någon utav dem + om de sitter bra. Sen hade jag tänkt att bara te en jeans jacka, så får se vilken av dem som blir bäst.

Jag vill börja simma nu också känner jag, men kan inte ha bikini. Jag är rädd att badvakten ska tro att en valross har lyckats ta sig ner i bassängen. Det är hemskt hur tjock jag är, vi har hållt på och prova mina shorts hära som jag hade för kanske 1,5 år sen. Och jag är inte ens nära att komma i dem, får bara upp dem en bit över låren. Sjukt va? Men jag har ju breda höfter, så är det ju. Men nu ska de bli ändring. Hade tänkt börja skippa frukosten. Vet att de inte är så man ska göra, men börjar bli frusterad nu. Kommer aldrig kunna visa mig såhär i turkiet i sommar. Jag som tycker att jag blivit så duktig och skippat godis, chips och dricka. Som ikväll har jag ätit en bit kladdkaka istället för chips. Vet ju inte om de är så mycket bättre, men jag kan ju inte skippa bullor och kakor också. För det klarar jag inte. Så just nu känner jag mig små deppig.

Och imorn hade jag, lisette, sara och ärtan tänkt gå på stan en sväng och sen käka på sibylla, känns ju inte så kul nu. Men om jag skippar kvällsfika och frukosten imorn så borde de jämna ut sig ?


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0