söndag

Snart är helgen slut och en ny skolvecka på g, men tror bara vi har två-tre föreläsningar så de blir skönt. Till veckan blir det att träna mycket, lite plugg, valborg och 1 maj fyller ju Lisette 20 :) Idag vaknade jag vid kvart över nio, men legade och drog mig i en timme. Har bara hunnit äta frukost och dammsugit nästan hela lägenheten, de var jobbigt. Ska ta och göra en kopp te och sen räkna lite matte hade jag tänkt. Och senare idag blir det att vara med Marcus, ska fråga honom om vi ska ta en lång prommis.

Kan ju sammanfatta helgen lite kort:
Fredag - hade en lektion på morgonen och sen promenade jag hem, fixade mig lite och så drog jag och Lisette på stan. Hon köpte en deo och jag hittade inte ett skit, gick mest bara runt och kikade. Sen gick vi på Sofias kök och tog en grillad baguett. Hämtade ut mitt paket från h&m, och så hem och provade allt. Ska behålla ett par jeans, tre olika linnen, sporttopp, troser och bikini underdel. Alla bikini överdelar var för småa, så måste byta till en större storlek. Men jag ska nog bara behålla en bikini, för jag kommer bli fattig nu när jag inte har nått sommarjobb. Sen for jag och mina syrror till våra kusiner och käkade tacos, kollade in deras kanske blivande hus och sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer.
Lördag - tog en dusch direkt när jag vaknade, räkna lite matte, fixade mig och så for jag, Lisette, Erika och Linnéa och käkade på olles. Jätte mumsigt var det :) Åkte lite bil och så kom jag hem och bänkade mig framför datan och tv:n tills de var dags för sängen.

Det går jättebra att vara nyttig, men jag får ju äta onyttigt en dag i veckan i rimlig mängd. I veckan har de blivit en massa promenad.
måndag: 2 h (promenad)
tisdag: 1h 50min (promenad och jogging)
onsdag: 1h 15 min (promenad och jogging)
torsdag: inget
fredag: 1h (promenad)
lördag: inget
söndag: ska få med mig marcus på en lång promenad och jogging.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0