lördag

Idag har jag varit duktig, klev upp vid tio och så klädde jag på mig och borstade tänderna och promenerade direkt till Marucs. Vi käkade frukost direkt när jag kom fram, de tog 1h att promenera. Sen skjutsade han hem mig, så jag satt mig framför datan och nu har jag läst igenom alla bloggar jag brukar läsa. Så tänkte att då kunde jag skriva lite i min egen.

Igår så hämtade Lisette mig där innan åtta nångång och så for vi på ica och handlade gurka och morötter. Sen hem till henne och blanda dipp och så dippade vi gurka och morotstavar, nyttigt och gott. Kollade talang, berg flyttar in och så drog vi raggen och sen skjutsade hon hem mig. Då kollade jag tv med mamma och fredde och sen somnade jag vid halv ett-ett tiden.

Idag har jag inte nå planer, känner att jag inte har lust att göra nånting. Vill bara ta de lugnt :) Antingen så fikar jag tårta och det sen, eller så skiter jag i fikat och köper en ben and jerry´s istället.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0