kvällens :)

Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut, sen sist jag skrev har de inte alls hänt mycket. Jag och amanda har bakat kärleksmums, tror att kakan kommer bli mums ;) Vi har satt in den i frysen nu så att glasyren ska stelna, vi gjorde trippel glasyr sats så ni kan ju gissa om den är sliskig och onyttig? Ska äta en bit sen när marcus kommer, han slutar ju elva. Fast jag kommer säkert trycka i mig en bit däreimellan också. haha.

Ihelg blir jag ensam hemma amanda och johanna far till pappa, och mamma och fredde till stugan. Men ska nog umgås mycket med lisette, vi funderar på att fara ut också på lördag :) blir nog kul. Imorn ska jag sova ut, sen ska jag och träna med lisette, vi får se om de blir simning också.





här kommer två balbilder från röda mattan ;) så ni får nått att se på.

Puss


Kommentarer
Postat av: linnea

åh, lite blå himmel. här är det ingen alls..

2009-04-22 @ 15:32:29
URL: http://linneastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0