det var ett tag sen.

hejhopp, det var en evighet sen jag skrev sist.

nu har jag flyttat till luleå, jag trivs jättebra förutom att jag saknar alla mina nära och kära hemma i gällivare. Vi har världens bästa klass tippar jag på, och schyssta grannar :) kan de bli bättre?
Jag har fått min sista lön från iss förra veckan, så ska ta och köpa en bärbar data nu till veckan tänkte jag. Det är därför jag inte har skrivit något, för har inte haft någon data. Men nu ska de bli mycket updates hade jag tänkt :)

för tillfället sitter jag på datan hos marcus, han ligger och sover fortfarande. Och jag har varit vaken en mindre evighet redan. Ska gå och lägga mig i sängen med honom en stund och kramas :) sen blir de att fara hem, boka tågbiljett, duscha, måsta läsa lite om dem olika inriktningarna och sen går tåget hem till luleå. Men jag kommer hem till gällivare redan nästa helg, för ska på den där aitik middagen med marcus. Men sen efter det så ska jag stanna några helger i luleå. Inflyttningsfest blir det snart också :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra att du skriver, mera mera;)

2008-09-25 @ 22:03:01
URL: http://michaelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0