tjo :)

har inte haft tid eller ork att skriva någonting nu på sistone, men nu tänkte jag dagen till ära kladda ner ett inlägg.
har varit så mycket med projektarbetet, samhällsprov, matteprov, att placera pengar prov och så ett biologiprov nu på torsdag också.

hade lite små stressigt på morgonen, och sen iväg till skolan.
hade prov första lektionen, gick väl hyffsat. men hoppas ju på mvg.
sen biologi och då gick vi igenom du skall kunna till provet,
haha det kommer gå skit kan verkligen ingenting. tänkte sätta mig och
plugga lite snart när jag har lyckats skaffa lite motivation.
har ringt till tidningsgrejsen också och inge svar, jag blir crazy!

fick veta matte e provet som jag gjorde i fredags, vg :) är verkligen nöjd
för de var vad jag satsade på. och två poäng från mvg är ju inte så tokigt.
fick även veta projektet, fick mvg (tror jag?) :D

aja, puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0