snabb dusch

om ni läser rubriken så förstår ni vad jag just gjort.
jag hatar verkligen att duscha, någon annan som gör det?
de är så jobbigt att ta sig in i duschen, och sen efteråt också
när man ska föna och platta håret och ha sig.
men nu är det i iaf gjort, en applåd till mig.

nu har nästan hela dagen gått och vad har jag hunnit göra?
läste lite bloggar, vilade en stund, käkade, började plugga biologi,
provade balklänningen, ringde lisette, plugga lite mer biologi och just duschat.
har bara läst 8 sidor och pluggat i två timmar. 
ni kan ju gissa om de är segt och tråkigt?

nu ska jag äta en chokladboll bara för att fira att jag kom i klänningen.
och kolla lite tv kanske.

imorn ska jag och lisette promenera till skolan och hem,
får sig en två timmarspromenad alltså inte helt fel.

puss :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0