smörpaket.

mitt hår är vädligt fettigt, det påminer om ett smörpaket. Därför tänkte jag gå och duscha snart.

Igår så var jag till tandläkaren, hade ett jättestort hål så tog bedövning på en gång. Fick sitta och gapa i hen hel timme, medans dem borra. Så var lagomt trött i munnen.  For direkt till skolan sen och hörde med thomas om mitt slutbetyg i samhälls, mvg. Sen gick vi och käkade, för mig fick de bli två bananer då halva munnen vad bedövad.  Sen for jag, lisette, thyni, martin, vidar och david och började spela in små klipp med olika dialekter till svenskan. haha, fan vad jag fick garva. men vi skulle fortsätta på måndag. Tillbak till skolan och lyssnade på nån redovisning, sen skrev jag och lisette klart om bröstcancer också. Fick veta biologi provet, fixade ett vg. jag är jävligt nöjd med mig själv just nu. Resten av dagen pluggade jag matte och sen på kvällen kom marcus.

Idag så har jag gjort matteprov, hoppas verkligen på ett vg. först kändes de som att det gick jättebra, men nu vet jag en massa fel jag gjort :/ har vilat och käkat pizza. Har även tittat lite saker som jag har tänkt beställa, får bli någon enkel vit klänning från ellos till studenten och så lite andra saker. Tänkte ta en dusch nu och fixa mig lite och vad som händer kväll återstår att se.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0