måndag

for till stugan i lördags och kom hem igår, var bara över natten. Jag gick direkt och gjorde eld nere vid eldstaden när vi kom fram (jag kan sånt), vi grillade, sen legade jag och solade en stund, tog det bara lugnt, spelade yatzy och kollade eurovision song contest. Jag tyckte att grekland, ukraina och armanien var bäst och dem fick alla bra placering så jag är nöjd :)

söndag så gjorde jag inget alls, väntade bara på att vi skulle fara hem. Tog en dusch och fixade mig lite, sen for vi till mormor och fikade, och när vi kom hem så lagade jag mat. Jag och mina småsyskon gjorde en tårta till mamma + att jag gav henne en disktrasa i present. men det stod "världens bästa mamma" på den och ett hjärta.
såg den inte mumsig ut?

image106
image107

sen på kvällen kollade jag sannigens ögonblick, och sen gick jag och sov.

Idag skulle jag och lisette promenera till skolan, men det snöade! så vi sket i det. Hade bara en letion idag. där vi skulle hålla en mini lektion, vi valde bröstcancer. fick mvg på redovisningen och vg i slutbetyg :) sen fick vi veta matte f provet, vg. woho :) käkade och så spelade vi in två klipp till svenska "filmen" imorn. har vilat lite och pratat i en mindre evighet med a-k i telefonen, hon är så knäpp och prata kan hon :) har käkat och fört över lite bilder till datan, ska ta en dusch här på ett tag och ikväll blir de nog att umgås med mackan.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0