frusna män och en kopp te

har just slagit ihop matteböckerna, får se om jag orkar räkna nåmer ikväll.
Nu ska jag iallafall kolla frusna män söker kärlek och sen grey´s :)

jag och lisette for tidigare till skolan idag för att räkna lite matte, men vi skrev istället på biologin. Nu har vi knåpat ihop lite mer än en sida, men måste iallafall få två sidor + filmen som vi ska visa. Sen en mattelektion, lunch och så bild. Fick veta mitt slutbetyg i bild. Nöjd är jag, behöver så många mvg:n som möjligt. När jag kom hem har jag räknat lite matte från och till och hunnit dra en vila i vanlig ordning.

Imorn har jag tandläkare, usch ska borra. tyck synd om mig :/

nu en kopp te.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0