hallå

Nej jag har inte gett upp bloggen ifall ni trodde det. Har bara haft så fullt upp, så jag har inte haft tid att skriva något. Jag har ju som sagt två jobb: först delar jag ut morgontidningen mellan halv fem och sju och sen så städar jag åt iss ute i lkab i gruvan. Så nu har jag kört bil nere i gruvan, och det har inte alla gjort ;) och imorn är det tänkt att jag och emilia (min jobbarkompis) ska hitta själv, men jag börjar känna mig ganska haj, förutom på 600. Men det ska nog gå finemang.
Det enda jag gör nu för dagarna är att sova och umgås med mackan, är så trött hela tiden. Men jag gissar att man efter en stund kommer in i dedära, nu är jag ju bara på andra veckan.

nu hade jag faktiskt tänkt försöka skriva ofta, iallafall en gång per dag.

här är lite bilder från när jag och sara var ut sist.






erik, jag och min pingla



sara och jag



vi



jag



jag



:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi ska fara till din stuga i sommar, bara så du vet=) puss natti!

2008-07-02 @ 23:03:31
URL: http://michaelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0