fuck

vi missade en liten detalj angående lägenheten. Man fick inte boka den förän man visste att man hade kommit in på högskolan, och det får man väl inte veta förän någon gång i juni eller juli? så vi var tvugna att tacka nej. Men det kommer ju fler lägenheter sen.

solade typ ingenting igår, lite ångest får man. När solen för en gångs skull lyser och så solar man inte ens.
vi var iallafall på stan, en lååång sväng. Kändes som att vi var där i en evighet. Jag köpte lite från hudvårdskliniken eftersom jag hade ett presentkort där. Det vart en foundation, makeupsvampar och mascara och när man handlade för 400 kronor eller mer så fick man en läppglans på köpet :) nu tror jag förresten att allt är fixat till balen, men funderar på dedär med lösnaglar. men man får se. Pratade just med lisette och hon fick veta igår att hennes balklänning inte kommer! :( hon är ju serisöt cp hon som driver den där affären, stackars tjej.

tror jag ska ta med mig en bok och gå ut på balkongen en sväng och sola. Jag hatar att bo i lägenhet när det är sommar, kul att sitta i en solstol på en balkong? eh nej.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0