torsdag

tja, jag är en dålig bloggare. Jag vet! Kan ju berätta kort om vad jag gjort i veckan.

I måndags jobbade jag, sen hem och duscha och fixa sig och sen bjöd marcus mig på mat på linas matstuga. Han är så söt min prins. Hem till mig en sväng och så for han iväg och jobbade natt och jag sov.
I tisdags så jobbade jag och sen sov jag i stort sett hela dagen, marcus kom förbi på kvällskvisten en sväng.
Igår for jag och marcus på stan, jag hämtade ut min lön för några dagar i juni och marcus han shoppade på. Sen for jag hem och så for jag med mamma och dem och hälsade på min moster. På kvällen for jag och marcus och tog en fika på toppstugan (årets första och antagligen sista), mysigt.

jo, jag har då kommit in på civilingenjör på luleå tekniska universitet. Och det är i FEM år!!!! Jag och lisette har fått flera lägenheter, men har tackat nej till alla utom två. Vi måste bestämma oss till imorn vilken vi ska ta. Det är mellan en trea och en två. Jag vill nog helst ha trean känns det som, men tror att den är ganska sliten. Men vi får se vad det blir :) Det ska bli så jävla kul och spännande. Men det är jävligt jobbigt när man inte vet hur det kommer bli mellan mig och marcus, förstår inte när vi ska hinna ses och sådär. det är tungt :/ Men tiden får väl avgöra hur det blir. Hoppas ju att han också flyttar till luleå, hehe ;)

ska sätta in lite bilder från min kamera till datan, kanske sätter in någon bild sen på mig och mackan.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0