jobb och slit

det går lite små segt med bloggen, men jag sitter knappt framför datan nu när jag jobbar. Är trött i princip hela tiden, men ska skärpa mig, jag lovar! Händer inte mycket på veckodagarna jobbar och sover är det enda jag gör. Igår umgicks jag faktiskt med mickis, vi var på stan och tog en fika och sen for vi och badade i sandviken. Men det var så mycket mygg och andra insekter som förpestade allt. Det var kul att träffa mickan, inte varje dag ju :) Ringde igår också och hörde om jag kunde få vara ledig lördagen den 2:a augusit, då det är lulekalaset. Och det gick bra, fin fint. Nu måste vi bara hitta boende någonstans.  Vad har jag mer hunnit med? Jo har varit på kirunafestivalen, for dit med syrran. hade roligt :D fotade knappt något, men ska sätta in nån bild sen.

jag sitter och tråkar, har just ätit skorpa och druckit te. har inge som helst planer för dagen, provade ringa a-k och skulle höra om vi skulle ut och promenera. Men det var inget svar :/ Ska iallafall duscha och så blir det en hyffsat tidig kväll, eftersom jag jobbar imorn. Dela ut tidningen ni vet, sen efter det så ska jag hem och sova. Och så bestämde jag och marcus just att vi ska fara på pajalamarknad imorn en sväng, det blir skoj och mysigt.

kanske skriver mer senare idag, om jag orkar.
och marcus, du är knäpp! <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0