helg

äntligen helg, ahh vad skönt.

Igår så jobbade jag och sen hem och duscha och fixa sig. Och så for jag på stan med sara och lisette, jag var in på expert och lämnade in min telefon som börjat cp:a sig. Så fick en låne telefon därifrån och ha tills min är fixad. Jag köpte en t-shirt också från jive, det var billigt och bra. Sen hade vi ju bestämt att vi skulle ut och käka nån dag för att vi alla varit så duktig och kommit in på sina utbildningar. Men mickis var påväg till abisko och sara skulle till sin syrra och käka tacos, så det vart bara jag, lisette och ärtan. Men lika kul för det :) Sen somnade jag tidigt igår eftersom jag skulle upp idag och dela ut morgontidningen. Vart klar vid halv sju på morgonen och så for jag hem och la mig, fick sov sällskap av marcus då han jobbat natt och just slutat. Och jag sov ända till ett, men marcus blåste på ett tag till. Han for just hem och jag ska ta och sminka mig lite, sen tror jag det blir farmor en sväng. Vet inte vad som händer resten av dagen, har nån några planer?

PUSS

Kommentarer
Postat av: bajs

BRA DU SKRIVER!

2008-08-27 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0