wohooo :)

nu är körkortet fixat, ni kan ju gissa om jag är glad!? :D:D:D
ärtan klarade också det, vi är så duktiga så :)

så klev upp vid halv nio, fikade och sådär, sen hade jag uppkörning. Tyckte jag körde som en skata, men jag klarade det iallafall. Sen så hämtade jag marcus och lisette, for till gve och tog ut pengar, och så hämtade vi upp ärtan och sen vidare på alayna, skink och ost sallad :) sen skjutsade jag lisette och marcus till skolan, och jag och ärtan for och tankade. Sen till hedmans och släppte av ärtan och sen hem. For till kommunhuset, och sen bokade jag en soltid och har just solat :) ska snart ta en dusch och sådär.

Ikväll kan ni ju gissa vad jag ska göra ? ;)


puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Ragga på kompis ;) GRATTIS!

2008-01-21 @ 15:44:22
URL: http://irremodig.blogg.se
Postat av: eve

Åhå, Grattis!! :)

2008-01-22 @ 12:41:54
URL: http://qwaszx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0