torsdag 3/1-08

har haft fullt upp hela dagen,
började med att vakna upp i älsklingens säng, sen skjutsade han mig till badet där jag mötte sara. Vi trodde badet öppnade 10.00, men inte det :P så vi tog och solade solarium för att fördriva tiden. Sen simmade vi och tog bussen hem. Var lite social med mormor och mamma när jag kom hem, och åt lite. Efter det ringde a-k och så for jag på stan med henne, köpte lite underkläder och sådär :) var vrålhungrig när jag kom hem, men vi skulle beställa pizza när mamma slutar jobbet. Och jag som skulle vara nyttig, men jag ska bara ta en liiiiten bit ;) har nyss ätit lite k-special och fil.

Nu ska jag vila en liten stund, känner mig helt slut.
sen tänkte jag göra lite skolarbete, om jag nu ska orka vara så flitig ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0