onsdag 2/1-08

nyårsafton vart väldigt lyckad enligt mig.
började här hemma med att käka middag, sen kom sara förbi. Vi fick skjuts till statoil och tillsist så fick vi våra förköp :) därefter förbi mickis och sen upp till malmberget. Sen tog vi taxi till björnis, bjöds på massa drinkar, dans, och vi hant även kolla lite raketer :) for hem vid två tiden nångång och sov. kommer lite bilder sen

jag tycker att år 2007 har varit helt okej. Både mot- och medgångar, orkar inte gå in på detaljer.
Men har iallafall haft en super sommar och det är tack vare sara <3 kirunafestivalen, luletrippen, pdol, våra power walk m.m :)
Men nu är det 2008, jag är väldigt förväntasfull. Jag tror att det kommer bli ett super år.

Idag så har jag och sara varit och simmat, 100 längder. Jag måste börja motionera, har blivit ett svullo. Det får väl vara mitt nyårslöft + att inte äta så mycket onyttigheter. Imorn så ska vi också och simma.  Jag köpte ett badkort idag, tänkte att det var lika :)

ska fara till marcus på en stund,

 god jul iefterskott. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0